Використання інтерактивних форм та методів роботи на уроках української мови та літератури

Для того, щоб успішно навчатися, учнi мають брати активну участь у навчальному процесі. При підготовці до уроку намагаюся керувати таким твердженням:  «уроком учитель лише керує, а творять урок самі учні».
 Отже, у процесi власної діяльності використовую різні методи навчання. 
Тема уроку, який я представила у проекті «Однорідні члени речення. Поширені і непоширені однорідні члени речення. Типи зв'язку та смислові відношення між однорідними членами речення» . Урок української мови у 8 класі. Урок розпочинається із інтерактивної вправи «Кольоровий настрій», яка з’ясовує емоційний стан учнів, зокрема готовність до уроку. Пропонується веселка, яка має сім кольорів. 
Діти оберать колір, що подобається їм саме зараз. Відмічають його у картці настрою, яка знаходиться у них на партах.
Потім кожен колір був розшифрований, що він означає. 
Однією із виховної мети уроку,  була мета виховувати любов і пошану до життєвого та творчого шляху Великого Кобзаря України Тараса Григоровича Шевченка, оскільки проведення даного уроку припало на Шевченківські дні.



Якщо Вас зацікавив даний матеріал переходьте за посиланням "Детальніше"

Немає коментарів:

Дописати коментар