Дидактичний матеріал до уроку

Робота з текстом в парі. 

Вчитель. А зараз ми попрацюємо в парах. Прочитайте текст, правильно інтонуючи речення з однорідними членами, визначте тип і стиль мовлення, підкресліть однорідні члени речення відповідно до їхньої ролі в реченні, визначте поширеними чи непоширеними вони є та з'ясуйте, яким зв’язком поєднані однорідні члени.

      Тарас Шевченко… Такий великий, що бути більшим не можна.  Як Україна. Як світ. Ріс безрідним сиротою, а став найріднішим усім нам з покоління і в покоління.    Був кріпаком, а заговорив і показав шлях до свободи. Жив в імперії сваволі, насильства й наруги, де на всіх язиках все мовчить, а кликав порвати кайдани і йти просто, щоб не було за собою і зерна неправди. Мордувався в тюрмі народів і був свідком зречення материнської мови, культури й історії, а залишався вірним ідеалам волі й братерства, горів очисним вогнем сумління і вражав своїм запитанням, як полум’ям сорому: хто ж ми, чиїх батьків, ким і за що закуті… Він безсмертний, як саме життя, тому став нашою долею і заповітом. І на сторожі правди, любові і честі стоїть його слово.

«Майстерня  поета».

Вчитель. Наступне завдання. А зараз ми побуваємо у майстерні великого поета. Наше завдання - відновити поезію Кобзаря «Огні горять, музика грає...», вставивши пропущені однорідні члени речення та охарактеризувати їх. Допоможе вам впоратись із цим завданням дана хмара слів.
    Перевіряємо дану вправу, самостійно оцінюємо себе. Не забудьте поставити цю оцінку в залікову картку.

Якщо Вас зацікавив даний матеріал переходьте за посиланням "Детальніше" та "Додатки"

Немає коментарів:

Дописати коментар