Тема: Однорідні члени речення. Поширені і непоширені однорідні члени речення. Типи зв'язку та смислові відношення між однорідними членами речення.

Мета: 
Навчальна: розширити та поглибити знання восьмикласників про однорідні члени речення (поширені і непоширені) як такі, що поєднуються між собою сурядним зв’язком, про ряди однорідних членів; сформувати вміння знаходити однорідні члени, аналізувати зв’язок між ними (сполучниковий, безсполучниковий, змішаний ) і смислові відношення, удосконалювати пунктуаційну грамотність учнів;
Розвивальна: розвивати творчі вміння складати речення з однорідними членами, використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати речення з однорідними членами, самостійно працювати та виділяти головне, узагальнювати та систематизувати матеріал; розвивати мислення, спостережливість, усне і писемне мовлення;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення та  шанобливе ставлення до української мови, любов і пошану до життєвого та творчого шляху Великого Кобзаря України Тараса Григоровича Шевченка, доброзичливі взаємини під час спільної роботи.

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок (формування мовної та мовленнєвознавчої компетенції).

Засоби навчання: портрет великого генія України Т. Шевченка, міні – підручник, картка настрою, листочки для вправи «Валізи очікувань», плакат «Валізи очікувань», опорні схеми, підручник «Рідна мова 8 клас» (за ред.. М.І. Пентилюк, І.В. Гайдаєнко, А.І. Ляшкевич, С.А. Омельчук), мультимедійний проектор, екран, презентація Power Point. 
Епіграф  та девіз уроку:                                                               
Учітесь, читайте,        
І чужого научайтесь,      
Й свого не цурайтесь     

                                                                                                                                       (Т.Г.Шевченко).
Структура уроку
1. Організаційний етап ( 3 хв.)
2. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності ( 3 хв.)
3. Актуалізація опорних знань учнів. ( 5 хв.)
4. Сприймання й усвідомлення учнями навчального матеріалу, осмислення зв’язків і залежностей між елементами вивченого матеріалу. ( 8 хв.)
5. Вправи на закріплення одержаних знань.  ( 15 хв.)
6. Узагальнення і систематизація знань. ( 5 хв.)
7. Рефлексійно - оцінювальний етап. ( 3 хв.)
8. Домашнє завдання та інструктаж до його виконання. ( 3 хв.)



Якщо Вас зацікавив даний матеріал переходьте за посиланням "Детальніше" та "Додатки"

Немає коментарів:

Дописати коментар